dilluns, 24 de setembre del 2012

Final de festa major.





La festa major del Cap i Casal ha finit (per fi !) com de costum amb el espectacle piro-musical, que com us podeu imaginar he vist còmodament per la tele, que ja estic força tip de carrers plens i aglomeracions de gent.  Ben envoltat de centenars de persones, vaig aconseguir veure l’espectacle de llums de la Sagrada Família, i força més ample (per sort), vaig gaudir d’un bon tast de vins a la Mostra de Vins i Cavas de Catalunya, d’Arc de Triomf, l’espai aquest any molt millor. Ahir, després d’un bon dinar de festa a casa en familia, un magnífic concert de tarda al Ginger va ser el meu fi de festa, que avui treballava, a la resta del país no és pas Festa Major.
Avui casualment, en tornar de treballar, la desfilada del bestiari nacional català, gegants i dracs, s’iniciava al meu carrer i he pogut gaudir del tema des de el balcó, sense empentes ni ofecs.  M’he començat a fixar, tot d’una en la gran quantitat, no sols d’animals comestibles que hi havia a la desfilada, si no també dels símbols alimentaris de molts dels gegants, es veu clar, que en aquest país, el tema de la teca és de primer ordre.  El tema de d’independència, com era d’esperar, també havia arribat a la desfilada, com arribarà a la resta de les coses a no molt tardar. Us poso una bona col·lecció de fotos, ja que avui no hi ha recepta.