dijous, 12 d’abril del 2012

Dimarts i dimecres,dos dies més al cabàs.


Sembla que les bones intencions de treballar no sempre surten bé, però que hi farem.  El dimarts no es pot dir que sopés, vaig fer una berenar tard, de bikini de pernil, emmental i camembert, abans de anar a veure el Barça i a mig partit varem picar un poc de xoriço i pa per acompanyar les cerveses, Visca el Barça, com de costum una gloria de partit. Amb les celebracions vaig arribar tard a casa i directa al llit.
Ahir va ser un dia més tranquil, encara a BCN, vaig preparar unes patates guisades, en oli, a la cassola vaig ofegar unes potes de sípia trossejades, desprès hi vaig posar all, ceba, al cap d’una estona concentrat de tomàquet, julivert, un poc de vi blanc. Fet el sofregit, en afegir les patates tallades a daus, vaig aromatitzar amb nou moscada, clau d’olor, comí, canyella i pebre vermell, cobertes d’aigua van coure fins ser toves i un pel desfetes, van quedar força gustoses.  De segon tocava hamburguesa i la vaig fregir (en l’oli en que havia fregit cansalada per berenar) ben aplanada i rossa com acostumo a fer, en treure-la de la paella hi vaig posar la part verda d’una ceba tendre, uns pocs segons a foc viu i un bon raig de brandi tipus francès, que vaig reduir ràpidament abans de abocar-ho damunt l’hamburguesa.  Hem vaig acabar el vi negre de Garnatxa i Samsó i enganxat llegint un llibre se’m va fer tard per escriure res.