divendres, 23 de març del 2012

Dijous, de cap a un fi de setmana intens.

Ahir hi havia fumada (de concurs) al Pipa Club, en acabar en Joan, ens tenia preparada la sorpresa d’unes botifarres, amb sofregit de ceba i vi negre, pura delícia, que varem devorar amb l’acompanyament líquid adequat. Hem vaig quedar romancejant a la barra, fins que vaig saber que el Madrid havia empatat (je, je je, ja sabem que no guanyarem aquesta lliga).  Encara vaig passar pel Ginger un moment i és clar directa al llit.
Avui teníem la festa anyal de Comanegra, la editorial que publica els meus llibres, una trobada de autors i llibreters força animada, copes i montaditos, bàsicament, una mica de física recreativa a càrrec d’un conegut presentador de TV3. Ha estat be i he marxat a una hora potable per anar al Ginger, que avui punxaven vinils en Marc Juandó i més el seu el convidat, l’Eduard Domingo, realment excel·lent. I a dormir, que demà m’espera molta feina.