dissabte, 10 de març del 2012

Divendres, crònica de dos dies i un sopar ràpid.

El dimecres vaig passar pel Pipa, abans de anar a veure el partit, al Meson Burgalés, amb les cerveses i una mica de pa i “chorizo”picant em vaig donar per sopat, que els 7 gols omplien molt, quina gloria de Barça, quan els arbitres son normals!!! I com era d’esperar la celebració es va allargar un xic. El dijous havia quedat amb en Ramon de Can Cullell, varem anar al Gelida a fer un mos, varem picar carxofes arrebossades, favetes, cap i pota, fricandó, uns porronets de Gandesa, en fi entre teca i xerrera se’m va fer prou tard i vaig anar directe al llit.
Avui amb aquella tranquil·litat que dona començar el fi de setmana, m’he preparat una sopa ràpida, amb sèmola de verdures: aigua, oli, sal, unes tiretes molt fines de cansalada, miso, fulles d’api trinxades, un raig de oloroso i en bullir: la sèmola i un grapadet de tapioca, per donar gelatina al brou, amb una dotzena de minuts ja estava llesta.  A taula una mica de parmesà ratllat. De segon una truita d’all tendre, acompanyada amb un bocí de pa d’olives torrat i ruixat amb oli i sal. No tenia vi encetat i com que mentre ho preparava he començat amb cervesa, ja he continuat amb el mateix. Me quedat clavat al sofà tot mirant la tele i més val anar a dormir que demà cal fer algunes compres.