divendres, 21 de gener del 2011

Retorn a la terra i Festa Major.

Tal i com estava anunciat la temperatura ha baixat força i encara que el dia ha estat assolellat ,un vent gèlid no ens ha deixat gaudir-lo.  Com us vaig dir avui comença la Festa Major del Bedorc i m’ha encantat tornar-hi, m’he adonat de que m’hi sento molt be aquí.  I no es que sigui per que es un poble especialment bonic (que nosaltres l’hi trobem), o per que estigui dins un espai protegit per l’Unió Europea (Parc de les Roques Blanques): tenim els pins pinyoners mes alts d’Europa i un bon nombre de plantes i animals que requereixen protecció. No es per cap d’aquests motius, crec que simplement es per que es d’aquells llocs que, no saps ben bé per que, fas teus i t’hi sents com a casa i estic segur que la seva gent i te a veure amb aquest fet.
Avui soparem a la sala del poble, un sopar senzill que prepara la mateixa junta de l’Associació de Veïns, pel que sé, serà: aperitiu, embotits amb pa amb tomàquet, vi i cava del país ¡que no falti! i sobretot el caliu de la gent que sent la festa i la viu de tot cor.  Després tindrem Bingo i mes tard música i ballaruga fins a la matinada. En fi una nit perfecte, es per això que avui poso el blog en horari europeu, no sigui que acabem massa tard.