dissabte, 18 de setembre del 2010

La radio i el tortelloni

Avui ha estat una nit diferent, a Barcelona, tenia que parlar de tast de vins, en un programa de Radio 4, feia temps que no parlava per radio, i m’agrada’t tornar a trobar aquest ambient, de la ma de la Sonia i la Cristina, m’he trobat com a casa i m’ho he passat d’allò mes be. En sortir, amb la pluja encara omnipresent (deu ni do quina tempesta, per ser a ciutat), era un xic tard i he optat per anar a fer un mos al Ginger, el local dels meus amics Jan i Pep, on serveixen a mes de copes de vi i cocktails, uns platets deliciosos. He resistit la temptació de la brandada de bacallà, que la borden i el tàrtar de tonyina que es un dels meus predilectes i he optat per la pasta del dia (agafeu-vos !) “Tortelloni de ricotta i espinacs amb salsa de roquefort i nous”, que voleu la meva amiga Jan, excelsa cuinera, està en aquesta onda, el platet de tota manera era exquisit i me’l he menjat amb devoció, acompanyat del vi del mes, un priorat amb prou potencia per sobreviure airós al roquefort. Casualment eren allà dos bons amics, la Laura i en Joan, amb qui he compartit taula i conversa, de primer de cuina (la Silvia te raó, sempre que hi soc jo, es parla de cuina) i desprès, de un bon grapat de coses, que feia temps que no ens veiem. Un “xupito” al Ascensor (no el de casa, el bar de l’amic Angel) i cap a casa a dormir, que demà cal matinar per anar al poble.