diumenge, 6 de febrer del 2011

Delikatessen xineses, en foto, i escudella diferent.

L’amiga Begoña, m’ha enviat una col·lecció de fotos dels xiringuitos de carrer a Pekín, amb selecció capciosa, ja que lo mes suau era la sopa de cervell de gos. Les broquetes de serp, de cuc de seda, d’iguana, aguantaven, les estrelles i cavallets de mar, donaven un respir, però el que et deixava estorat començava amb els escorpins i les llagostes de camp i s’acabava amb els escarabats piloters.  Cuina oriental per estomacs avesats.   De tota manera m’agradaria saber el que dirien a molts llocs d’Europa veient-nos menjar cargols.  Cada lloc i cada cultura culinària te les seves coses.
He sopat a casa, amb brou que havia fe la Teresa fa un parell de dies, m’he preparat una escudella, posant a bullir amb el brou pernil ibèric, trinxat fi, i unes fulles d’api picades. He preparat unes mandonguilles mini amb vedella, sal pebre i nou moscada, que he cuit en el brou, posant per donar color una culleradeta de concentrat de tomàquet, l’arròs i els fideus habituals i cuits, ja a taula, el formatge ratllat. M’he acabat l’ampolla de Tarragona i he anat a veure el Barça al Tales.  Després a brindar pel resultat al Ascensor,  amb el Camarada i l’Anna, que s’ha portat be i m’ha portat fins al Ginger, on he decidit deixar la nit per avui, amb la total aquiescència del Truc, que havia rosegat un parell de cops la meva bufanda i volia que tothom se’n anés a dormir.

1 comentari:

Jordi Romeu ha dit...

I no es pot veure cap foto al blog?