dijous, 10 de novembre del 2011

Encara a Barcelona, una falta (ahir), i sopar a casa.

No vaig escriure res ahir, no en tenia ganes, la veritat, havia sortit a la tarda a fer unes gestions (cara al sopar de Nadal del Pipa club) i em vaig parar a fer una copa al Zim (de la Katring, al costat de la seva formatgeria del carrer Dagueria) un bar de vins molt petit i acollidor, havia tastat un  vi mallorquí interessant i un Montsant que em va encantar, realment tenen pocs vins, però interessants.  Van aparèixer la Jan i el Pep, i van seguir les copes i desprès en Norberto, i més copes.  Finalment un parell de cerveses al Ginger, amb en Joan i cap a casa a sopar, en pasar pel Groucho i veure el personal al carrer per que no tenien cap client, no vaig poder evitar fer una cervesa xerrant amb ells i em vaig quedar amb una mena de neguit, per lo malament que van les coses arreu, no hi ha alegria, ni diners, ni ganes de gastar-los,en fi una merda.  Vaig sopar ràpid, una coliflor gratinada que havia fet la Teresa i una truita de bisbe (bull negre) que em vaig fer al moment i me’n vaig anar a dormir, que no tenia ganes de res.
Avui he passat pel Pipa a acabar de lligar coses i desprès he passat a veure l’Angel, a l’Ascensor, a parlar d’uns temes de l’Ateneu i cap a casa (el Groucho era tancat), la Teresa m’havia deixat sopa de galets (amb la resta del brou) i m’he fregit unes croquetes de ceps, que hi havia  al nevera, que he acompanyat am pa amb tomàquet, de postres un panellet de pinyons (ja casi no en queden, sembla que s’evaporen), tot plegat amb la resta del Bordeus.  Molt desànim és el que veig arreu i que voleu, s’encomana i et deixa moix, capficat, sense ganes de moure fitxa.