diumenge, 20 de novembre del 2011

Encara a BCN, amb aquesta pluja que no ens deixa.

Ahir vaig arribar massa tard a casa i amb poques ganes de fer res que fos ficar-me al llit, ho sento, de tota manera no tenia cap sopar que explicar doncs tot el que vaig menjar va ser un parell de croquetes al Vasconia (força bones, per cert).  Avui al matí, de compres a la Boqueria, plena com sempre de guiris consumint en els xiringuitos, en fi un fàstic. Aperitiu al Castells i compra d’espagueti a la Rívali de carrer Bonsuccés.  Els he fet amb salsa de bolets.  Tenia previst anar avui a la tarda cap el Bedorc, però amb la pluja m’ha fet mandra i m’he quedat.
Després de berenar un poc he anat a veure el Barça al Mesón Burgalés, he pasat per la palma, l’ascensor i els darrers vins al Ginger. En arribar a  casa tornava a tenir gana i com que a la tarda havia posat a fer brou, m’he escaldat una sopa de pa, tot posant, en un bol, capes de llesquetes de pa alternades amb formatge ratllat, pebre, bull negre, bocins de la verdura del brou i un ou sencer que es quallés amb el brou bullint que he tirat al damunt.  Unes figues de postres i tot acompanyat amb un “cosechero” que he comprat al matí a la Boqueria.