divendres, 9 de desembre del 2011

Dia de poca feina i altre cop festa.


Ahir a la tarda vaig sortir a fer unes compres i després em vaig dedicar a fer la ruta de bars habituals i alguns no tant (l’Antiquari, el de la Katring a Dagueria, l’Ascensor i el Ginger.  Vaig arribar tard a casa i amb ganes d’anar a dormir, a més no havia sopat res i no tenia massa a explicar.  Havíem fet dinar de festa, un arròs amb fredolics, regal d’en Xavi del Bedorc, que va quedar d’allò més gustós i m’havia quedat una nica tip, sense ganes de menjar de nou.   Avui el dia ha estat tranquil, molts estaven ja de festa, i ha passat sense pena ni gloria.  He pres el meu bany relaxant de sals de l’Himàlaia i he quedat a punt pel cap de setmana.
Com que durant el dia havia menjat poc, el sopar tenia que ser una mica normal.   He preparat una escudella posant a sofregir un poc de cansalada d’Oix amb porro trinxat, he acabat d’ofegar-los amb un xic de vi blanc, després he afegit coliflor i patata convenientment trossejats, miso, l’aigua suficient i, en bullir, l’arròs i els fideus corresponents, l’he amanit a taula amb formatge ratllat.  De segon he preparat uns petits panadons, farcits amb... ¡rodanxes de croqueta! que he trobat a la nevera ja cuites. Han quedat be i les penso millorar de cara al aperitiu de Nadal.  M’he encetat una ampolla de Ribera de Duero de les que em regala la sogra (l’estada a Sant Andreu de l’altre dia va ser profitosa).