dijous, 29 de desembre del 2011

Dos dies tranquils.


El dimarts vaig començar amb les compres dels regals de Reis, voltant per ciutat vella i cap al tard vaig passar per l’Ascensor i també pel Ginger, ja marxava cap a casa a sopar quan van arribar la Rosa Mª i en Joan i és clar vam començar una altre ronda de copes, que ells ja havien sopat.  Vaig arribar força tard a casa i amb tanta gana com son, em vaig conformar amb alguns fideus xinesos, que havia preparat l’Arnau i uns crakers amb romesco i salmó fumat, amb una copa de Xarel·lo del Penedès i me’n vaig anar directament al llit.
Avui dimecres he continuat amb les compres, les paradetes de la Gran Via aquest cop, passant, això si, a fer la cervesa i la tapa, pel bar nou de la Moritz i m’he quedat a sopar a casa, he preparat una crema amb la resta de cigronets del Anoia, brou i el que havia quedat d’unes patates guisades que havia fet al migdia, en passar-la pel pimer he afegit una mica de pesto i amb això mateix l’he amanida al plat, de segon unes croquetes de ceps, que tenia congelades i he seguit amb el Xarel·lo.  I demà serà un altre dia.