dimarts, 20 de desembre del 2011

Diada tranquil•la entre compres i cuina.

He aprofitat el matí per comprar algunes coses, pel dinar de Nadal i també he anat a mirar els vins al Vila, no m’he decidit encara que compraré, he aprofitat per donar un tomb pel barri, tant diferent de dia, amb les botigues obertes, del que veig al vespre quan hi vaig de copes.  Al ser dia laborable no hi havia gaire gent enlloc i fins i tot m’he parat a prendre una cervesa amb unes croquetes al Haití, de Jaume Primer.
A la tarda he preparat un estofat de vedella amb la resta de les llenegues, que servirà pel dinar de demà, també he cuinat la salsa de fruits secs per la Tastúlia de demà a la tarda al Ateneu Barcelonès.  Per sopar no m’he complicat la vida i simplement he fet bullir arròs i fideus amb la resta de l’olla aranesa de divendres (que havia congelat i que era més que res brou), a taula m’hi he posat formatge ratllat (parmesà) i he pres un vi negre de la D.O. Catalunya, un Garnatxa i Carinyena del 2009, he estat llegint una estona, per pair i cap a dormir, que demà haig de seguir amb els temes de cuina.