dimecres, 22 de febrer del 2012

Crònica ràpida de dos dies, que és tard.


Ahir dilluns, després d’enllestir alguns afers al Ateneu, vaig anar cap al Pipa Club, que era el Dia Mundial de la Pipa i havíem quedat per celebrar-ho, tothom va portar alguna cosa per picar i el Club ens hi va posar el Cava, en fi entre picar i fumar una bona festa. Encara vaig passar per l’Ascensor a parlar amb l’Angel i en arribar a casa em vaig escaldar una sopa de pa amb el brou de diumenge, per tranquil·litzar l’estómac, era massa tard per explicar-vos res.
Avui he sopat aviat, un entrepà de truita d’alls tendres, amb pa amb tomàquet i oli del Bedorc, per suposat, amb l’afegit d’una llonza de pernil dolç al entrepà, per allò de no quedar desnodrit,.  El motiu és que havia quedat amb en Jordi, al Ginger, que em portava una garrafa d’oli del poble, per un amic, en Rafa, que me l’havia encarregat.  Com sempre vi (els bons vins del Ginger)i cervesa, una bona xerrada i una mica de informàtica massa complicada per mi. I tots dos amb força son ens hem retirat (estratègicament) cap els llits respectius i demà serà un altre dia.