dilluns, 20 de febrer del 2012

Diumenge tranquil, que ha acabat millor del que esperava.




Dinar de diumenge amb aperitiu de canapès de tonyina i pitzzetes de pasta brisa, entre altres coses, macarrons gratinats i maduixes macerades (cosa de la Tere). Tarda de tele i cap al tard a Sant Andreu, al local d’un amic, en Thierry, ni més ni menys que: La Cocteleria de Sant Andreu (c/Coroleu, 6), he anat a portar-l’hi uns llibres i m’he quedat al concert , que fa tots els diumenges, avui eren The Box Of Three, un bon grup de jazz, que m’ha fet recordar èpoques passades mentre prenia un Negroni i més tard un cubata dels meus, que m’he engrescat amb la historia.
En sortir, camí del metro, he passat per davant del Versalles, ja a la plaça del Comerç, i com que he vist que posaven el Barça, que estaven just començant la segona part i guanyaven, que voleu, m’hi he quedat, un parell de cerveses i una comprovació gastronòmica: l’ensaladilla (ho sento, però soc incapaç de traduir-ho per “amanideta”, que ningú no ho diu).  Fa anys tenia aquesta especialitat del Versalles com una de les millors de Barcelona, el local va tancar i ha reobert no fa massa amb bona marxa, molt similar al que era i crec que amb la mateixa gent que ho portava, però la meva “ensaladilla”, tot i estar força be, no era la que jo havia menjat fa anys (fins i tot seria capaç de dir perquè), en fi que les coses canvien i no s’hi pot fer res. Per cert, Visca el Barça!!!!!!!.
En arribar a casa tenia més ganes de posar el bloc que de menjar, m’he posat un tassó de brou (després de dinar havia posat l’olla de brou per la setmana) i m’he fet dos llesquetes de pa torrat amb el moll de l’os del brou, amb la darrera copa de Terra Alta que quedava. El meu sopar ha estat més líquid que sòlid, ho veig, però ha estat suficient per avui.