dissabte, 4 de febrer del 2012

A que ho endevineu: FREEEED!!


Ahir va fer fred de debò tot el dia, no hi havia gebrada, però els bassals d’aigua estaven gelats, sort que el vent no va arribar fins al vespre.  En ser divendres em vaig acostar al Pipa Club a xerrar una estona i fumar una pipa, després vaig passar per l’Ascensor i el Ginger i és clar vaig arribar tard a casa i per sopar, vaig passar amb la resta d’escudella barrejada del dia abans i a dormir,   Avui al matí un parell de compres d’alimentació que faltaven i a cuinar uns Cigronets de l’Anoia, amb costelló i espinacs, amb un bon sofregit de ceba, all, api, tomàquet concentrat i a foc ben lent deixant-ho més aviat caldós.  Han quedat molt bons i és que el Cigronet és d’una finor impressionant.
A la tarda he fet el brou per la setmana i és clar no he resistit de fer-me una escudella de galets, amb el seu formatge ratllat, de segon he tret del congelador una de les petxines que vaig preparar l’altre dia, ja sabeu pasta de croquetes coberta amb pa ratllat i formatge, que es gratina al forn una estona. He obert una ampolla de Ull de Llebre, de la Terra Alta, 12 mesos de barrica, que és un vi que m’agrada força i a veure el partit, és a dir a patir una estona i és que avui no estaven gaire fins, seria el freeeeed!.