dijous, 4 de novembre del 2010

Barcelona, la “nuit”


Per algun problema informàtic, no va ser possible ahir posar el escrit habitual, en fi ho faig ara, mes val tard que mai, diuen.  Com us vaig prometre poso les dades exactes del tast de vins:  El proper dissabte 6 de Novembre “XII tast de vins i caves i trobada de plaques de cava” al Bedorc.   A partir de les 10 del matí la trobada de plaques i a partir de les 12, mes o menys el tast de vins,com sempre hi haurà un tiquet degustació amb copa gravada, la placa commemorativa, quelcom per picar, etc. etc.... en fi allà us espero.
 Després d’un dia mogut, vaig baixar a BCN, de primer al Pipa Club, per ajustar el tema del sopar de Nadal que com de costum tinc que fer jo, un parell de pinxos, i una cerveseta amb la sempre agradable conversa que hi ha amb els socis habituals.  Vaig passar a veure l’Angel a l’Ascensor i em va fer anar al Tales, amb l’excusa d’unes gambes salades, que em va jurar eren del dia i certament ho eren, bones i a mes a bon preu, ens varem acabar les que hi havia i de nou a l¡Ascensor en va preparar un entrapà de llom ibèric realment bo. Amb aquest coixí vaig passar pel Ginger, on hi havia en Joan. Que acabava de fer els 61 anys, felicitats i que segueixis tan ben conservat com fins ara.  Al poc em van avisar de que tornes al ascensor, motiu: xerrar una estona amb unes bones amigues del Pipa Club l’Anna i l’Aurora, i amb elles la darrera copa que demà cal seguir recollint vins, a diverses caves, pel tast de dissabte.