divendres, 8 de juliol del 2011

De les herbes aromàtiques i sopar al Cafè amb bona companyia.



Ja sabeu que tinc algunes torretes (aquí al Bedorc en diuen així dels testos) amb herbes aromàtiques, les de temporada. Menta, sajolida, alfàbrega, cebollí, orenga, etc.  Sempre associo la cuina d’estiu a la possibilitat d’emprar aquestes herbes, algunes realment m’encanten, ja ho sabeu que per mi l’alfàbrega es la reina i segurament em passo emprant-la, però es que tinc molt clar que tan sols la podré gaudir uns dos mesos i poc més. Duia l’idea de sopar a casa, però com que la família pujava tard, i en vista del panorama m’he quedat a sopar al Cafè.
La taula la composaven la Silvia, la Olga, la Pilar i la seva mare, i la Xiao Min, per la part masculina a part d’un servidor hi eren els dos Jordis, la barreja ha estat realment explosiva, la conversa d’allò més enlairada, hem tocat tots els temes legals i il·legals, bàsicament sexe i cuina.  Jo m’he pres una torrada de bacon i formatge, amb el vi de la casa, carajillo, i cubata mentre escric el blog, que veig que la festa va per llarg.  A més ja em veig a venir el matí de demà, compres, amunt i avall, a cops penso que no val la pena tenir festa de la feina, per que acabes treballant més.