dijous, 21 de juliol del 2011

Encara a BCN, sortir tard i menjar quelcom.

Aprofitant que encara soc a ciutat he mirat el dia a l’Amades, 20 de juliol, Santa Margarida (perquè l’associo a Goethe?), sembla ser que era una santa molt relacionada amb els balls, aquí a Catalunya,  i m’he recordat d’un poema que vaig llegir fa anys dedicat a una Margarida i que sempre m’ha quedat gravat, per la seva senzillesa:
M’agradaria  escriure el teu nom
 amb paraules color maragda,
perquè així les ones
sempre me’l recordessin. 

El dia, o més ben dit la nit ha estat un poc “destroyer”, si més no pel meu tarannà habitual: el quinto al bar dels toreros (Diputació-Marina, encara que actualment portat per xinesos, com tantes altres coses), tot seguit al Ginger, raviolis de gorgonzola amb la seva salsa de formatges, vi, carajillo i alguna cosa més.  Passada ràpida per La Palma, que ja tancava i l’Ascensor, força animat.  De tornada ja no he pogut resistir la temptació de parar al Groucho, com de costum xerrada de fons amb el personal, i algun xupito de Whisky. I poca cosa més, que demà cal matinar, ¿la bona noticia? : tant sols em falten dos dies per començar vacançes!