dijous, 19 de gener del 2012

Ahir varem gaudir i avui ens hem distret.


Si, varem gaudir veien el partit i celebrant la victòria del Barça, el millor de tot és que el Madrid va quedar ben retratat, o millor dit filmat, si aquests van quedar retratats, altres simplement han quedat malament, permetent que algú amb llicencia federativa es comporti d’aquesta manera i segueixi autoritzat a jugar a futbol.  No vaig perdre el temps sopant, com havia anat al Ateneu Barcelonès a una presentació de llibres de Comanegra (la editorial que publica els meus llibres de cuina) vaig aprofitar per menjar un tall de truita de patata i ceba amb unes llesquetes de pa amb tomàquet al jardí de l’entitat, amb una copa de vi per tirar avall i vaig anar d’hora al Mesón Burgales a agafar lloc per veure el partit com cal.   Barçaaaa!!!!-
Avui amb la Teresa hem anat a la inauguració d’una exposició col·lectiva de dones de diverses nacionalitats a La Galeria, de la Laura i en Isidre, que sempre ens avisen quan hi ha aquests actes, certament era interessant i variada tant d’estils com de tècniques, ha estat força distreta ja que en aquests llocs sempre et trobes coneguts que feia temps que no veies.  En arribar a casa i amb poques ganes de pencar m’he preparat un entrepà: dues llesques de pa de pagès sucades amb tomàquet i oli del Bedorc, una truita a la francesa i un trinxat de llom embotxat pel damunt, el motiu de trinxar-lo és que amb aquest tipus de pa tou quan mossegues una rodanxa d’embotit dur acostumes a arrossegar-la sencera, mentre que en aquesta manera no hi ha problema.  Hi he begut una cervesa, que havia d’encetar ampolla de vi i m’ha sabut greu deixar-la oberta a la nevera tot el cap de setmana, per que demà ja vaig cap al poble, que és Festa Major (d’hivern) i cal ser-hi malgrat el fred.