diumenge, 8 de gener del 2012

Dissabte tranquil, sopar senzill.

Al matí encara al poble, amb una certa ressaca, vaig recollir i transvasar l’oli a casa en Xavi, una part per casa i també per la Jan que sempre en compra i amb les dues garrafes vaig baixar, ja a migdia cap a BCN.  No vaig tenir que cuinar el dinar, la Teresa havia fet ja els macarrons i amb un bon aperitiu i postres va estar enllestit l’àpat.  Tarda de migdiada i lectura, desprès vaig anar fins el Ginger a portar l’oli a la Jan i en Pep, ja he parlat altres cops d¡aquest oli que es fa en aquest indret de la vall de l’Anoia i que és d’una notable exquisidesa i un sabor molt atractiu, és d’oliva arbequina i darrerament el trull, que s’havia quedat petit s’ha traslladat a Piera, a un polígon, en fi que ara ens estalviem l’enrenou de tractors, remolcs i camions en els estrets carrers del poble, però sento com si haguéssim perdut quelcom.
Per sopar, un xic tard, que vaig passar també per l’Ascensor i l’Antiquari, he preparat una escudella barrejada de lo més clàssic, brou congelat, cansalada, botifarra negre i en bullir l’arròs i els fideus, en estar llesta he afegit uns bocins de bròquil ja cuit que havia fet la Tere per sopar.  Las sopa amb el seu parmesà ratllat m’ha semblat deliciosa i l’he arrodonit amb un ull de llebre- cabernet sauvignon de la D.O. Catalunya.