diumenge, 6 de març del 2011

Barça, nit a BCN, on hi ha de tot.

M’he llevat al Bedorc, 4ºC marcava el termòmetre del pati a les 8 del matí, he baixat a Barcelona amb en Joan, de cal Valls, que es venia a mirar unes feines, que te que fer a casa meva i també a casa la meva sogre,  a Sant Andreu, i es clar com hem acabat allà, he aprofitat per fer el vermut al Versalles, que pel que havia llegit l’han recuperat els qui el portaven abans.  Era un lloc on jo tenia fixada “l’ensaladilla rusa”, en el seu moment gloriosa, la que he provat avui no estava malament, però no era “aquella”, en absolut, en fi una de tantes coses que es perden pel camí, el local amb tot es força recomanable.
He anat a veure el Barça al Pipa Club, com de costum tothom ha portat alguna cosa per sopar i el resultat ha estat excessiu, jo he fet uns pintxos de pa (baguette gallega) amb botifarra d’ou, que avui es carnestoltes (oficial), en Toni ha portat una truita de mongeta del ganxet i ceba, en Manel dues panades, una de tonyina i l’altre de samfaina i pernil, les borda. Per postres l’Anna ha portat un pastis de formatge, que hem devorat com si no haguéssim menjat res.  I el recorregut de sempre: Ginger, Ascensor, Groucho i, ja destroyer total, el Wahala, que avui estava força animat .