diumenge, 3 d’abril del 2011

Diumenge tranquil, sopar de reciclatge.

Ahir, se’m va passar per alt sant Urbà, patró i advocat del vi (sembla que n’hi ha mes d’un), a qui veneraven els qui conreaven la vinya i també els boters.  Sembla ser que se’l invocava perquè el vi no fes mal en beure’l.  He passat un dia tranquil al poble i a la tarda he tornat a BCN, per posar un xic d’ordre a diverses coses, ja que aquesta setmana no es fàcil que hi torni, que tinc feina al poble.
Per sopar m’he fet uns fideus caldosos amb la resta de patates amb sípia que havia fet a migdia, les patates les he fet molt senzilles, ofegant primer la sípia i afegint després ceba i porro trinxat, una mica mes tard, pebrot vermell sec i xampinyons, finalment patates trossejades i aigua, i a coure fins que les patates han estat toves.  Per fer els fideus amb el sobrant, m’he limitat a afegir aigua, sal i miso, i tirar els fideus quant bullia.  Després m’he fet un bikini suau, sense formatge, amb pernil d’aglà i bull negre, per beure m’he acabat el blanc Alemany de l’altre dia i apa a dormir aviat, que demà es dilluns i la feina serà forta la propera setmana.