dimarts, 28 de juny del 2011

Calor, calor i calor, sort que soc al Bedorc, i poca cosa més.

El termòmetre del pati marcava 33º a les 6 de la tarda, quan he arribat a casa.  L’interior encara semblava fresc, però m’he tingut que posar a regar les plantes, algunes... pobretes, sembla mentida que en tant sols dos dies quedin tan malmeses per manca d’aigua.  Com que no podia fer gaires coses, m’he començat a llegir “Histories del Motel” d’en Miquel Berga, regal d’en Jaume Subirós , en la Tastúlia d’ahir.  Es un llibre que es llegeix agradablement i recull un bon nombre de coses interessants i curioses sobre el tema, m’alegra veure que quedarà alguna constància sòlida de l’obra d’en Mercader i penso que encara ha d’anar més lluny la cosa, els propers anys.  Amb tot i haver dinat bé, tenia ganes de berenar i m’he fet un parell de entrepans mini de barreta, això si calents, passats per la planxa doble, un de botifarra negre i l’altre de pernil ibèric, tots dos amb Emmental, els he pres amb la cervesa de la tarda, mentre llegia el llibre.
No m’he vist amb cor de cuinar res, i he anat a menjar un entrepà al Cafè, de salsitxes, i avui el pa estava perfecta, prèvia amonestació a en Manolo, amb vi negre i un gelat de xocolata de postres, carajillo i ja veurem, que amb aquesta calor estem tots assedegats i amb risc de consum exagerat.   Mentre sopava llegia el diari i m’ha cridat l’atenció la proposta d’un ciutadà, a les cartes al director, que abrogava per fer un ERE a la classe política, ho trobo força encertat, donades les condicions actuals. I prou per avui que amb la calor fins i tot el teclat del ordinador està enganxós.